BCS - Rejestracja

REGULAMIN FORUM

§ 1 ZASADY OGÓLNE

1.1 Forum NSS Sp. z o.o. – dalej zwane forum – jest ogólnodostępnym internetowym forum dyskusyjnym o tematyce związanej z systemami BCS działającym pod auspicjami NSS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
1.2 Forum nadzoruje „ Zespół Moderatorów”.
1.3 Forum ma za zadanie umożliwić wymianę wiedzy, doświadczeń i poglądów Użytkownikom Forum.
1.4 Na Forum zabrania się:
a. Zamieszczania treści nazistowskich, obelżywych lub innych, które obrażają uczucia pozostałych użytkowników, w tym także religijne. Zachowaj kulturę na Forum.
b. Łamania prawa obowiązującego w Polsce, w tym namawiania do popełnienia przestępstwa.
c. Trollingu, czyli działań mających na celu wzniecenie kłótni internetowej.
d. Reklamowaniu działalności komercyjnej bez zgody Administratora (np. firm, sklepów internetowych, serwisów aukcyjnych, itp.) poprzez przekaz wprost (reklama w poście) lub umieszczanie odsyłacza do stron www (link).

§ 2 DOSTĘP DO FORUM I REJESTRACJA

2.1 Forum jest ogólnodostępne dla osób pełnoletnich.
2.2 Aby móc brać w czynny udział w dyskusjach należy utworzyć konto użytkownika poprzez rejestrację i akceptacje regulaminu.
2.3 Konto zostanie aktywowane po akceptacji przez administratora/moderatora forum.
2.4 Osoby posługujące się więcej niż jednym kontem oraz osoby, które po uprzednim zablokowaniu lub usunięciu z Forum, zarejestrują się ponownie bez indywidulanej zgody Administratora będą usuwane bez ostrzeżenia.
2.5 Login/Nick (również podpis) użytkownika nie może naruszać regulaminu forum, zawierać imion, które mają powszechne znaczenie społeczne lub symboliczne (np. prezydenta, premiera) oraz ranić uczuć innych użytkowników.
2.6 W przypadku rejestracji loginu sugerującego status prawny, społeczny lub zawierającego imię i nazwisko osoby powszechnie znanej należy w ciągu 14 dni od zarejestrowania udostępnić Administratorowi informacje umożliwiające potwierdzenie tożsamość. Odmowa ich udostępnienia spowoduje skasowanie konta. Sprawdzanie tożsamości dotyczy również tych, którzy mając login naturalny podają się za takie osoby w treści napisanych wiadomości.

§ 3 ZAKŁADANIE TEMATÓW I PISANIA ODPOWIEDZI

3.1. Przed założeniem nowego tematu użytkownik powinien sprawdzić, czy nie istnieje temat podobny.
3.2. Należy zachować porządek Forum w obrębie działów tematycznych.
3.3. Zobowiązuje się wszystkich dyskutantów do poszanowania poglądów innych oraz rzeczowości w dyskusji.
3.4. Żadna wypowiedź, choćby wydawała się dziwna lub świadczyła o niewielkiej wiedzy osoby wypowiadającej się, nie może być wyśmiana czy atakowana.
3.6. Teksty, które nie są autorstwa piszącego wiadomość powinny być umieszczane jako cytaty („cytuje”)
3.7. Do wymiany uwag i pytań prywatnych i wszelkich uwag niezwiązanych z tematem powinno służyć PW oraz e-mail.
3.8. Pisząc na Forum należy unikać
a. Zamieszczania uporczywych dygresji i odchodzenia od tematu przez użytkownika, mimo wcześniejszych ostrzeżeń moderatora.
b. Utrudnianie rozmowy przez tzw. Floodowanie, czyli wklejanie wielu długich tekstów, nawet jeśli są one związane z omawianym tematem.
c. Zamieszczanie prywatnych uwag przeciwko drugiemu użytkownikowi.
d. Pisania wielkimi literami.
e. Pisanie nie na temat.
f. W przypadku niezastosowania się do powyższego należy spodziewać się interwencji moderatora.

§ 4 MODERACJA FORUM

4.1. Wpisy na forum moderowane są przez administratorów i moderatorów którzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich niezgodnych z regulaminem postów możliwie jak najszybciej.
4.2. Zadaniem moderatora jest czuwanie nad porządkiem forum.
4.3. Moderator może interweniować w obrębie całego forum, w szczególności zaś odpowiedzialny jest za porządek w przydzielonych mu działach.
4.4. Interwencji moderatora mogą przybierać następujące formy :
a. Publiczne zwrócenie uwagi użytkownikowi.
b. Upomnienie nadane w formie ostrzeżenia. Po przekroczeniu granicy 3 ostrzeżeń, użytkownik zostaje automatycznie zablokowany.
c. Poproszenie użytkownika o wyjaśnienie stanowiska lub w skrajnych przypadkach przeproszenie innych użytkowników.
d. Usunięcie części lub całego postu.
e. Usunięcie całego tematu.
f. W skrajnych wypadkach usunięcie konta użytkownika lub zablokowania mu dostępu do forum.
g. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treść postów na forum – z wyjątkiem wiadomości pisanych przez nich.
h. Moderator nie ma obowiązku informowania o powodach usunięcia postu.
i. Decyzje moderatora forum są ostateczne.